Røsnæs Adventure 2018

Klatring-i-træer-Klatrespot

Er du mellem 11-13 år og er du en der elsker naturen og at være fysisk aktiv? Så skulle du tage med til Røsnæs Adventure. På Røsnæs Adventure kan du kæmpe med og mod dine kammerater i en lang række udfordringer som tester jer på mod, styrke, samarbejde, teknik og intelligens. I vil komme ud for opgaver i til vands, lands og i højden og i løbet af dagen skulle bruge forskellige transportformer, løbe, cykle og padling. Et hold består af 3-4 deltagere og alle 5.-6. klasser fra Kalundborg Kommune kan deltage. Har man mere lyst til bare at komme og kigge på og måske prøve kræfter med enkelte opgaver er man også meget velkommen. Men husk, holdene har førsteret.

Holdene består af 3-4 deltagere, holdene skal følges og arbejde sammen. Det gælder om at løse flest mulige poster. Løbet består af opgaver der udfordre deltagernes mod, kroppe, hjerner og samarbejdsevner.

Regler:

• Holdet skal være samlet gennem hele løbet, med mindre de får andet at vide. Alle mand til alle poster
  • Det er holdkaptajnen der henvender sig til de postansvarlige
  • Holdet skal følge de regler der er for de enkelte poster
  • Holdet skal overholde de gældende færdselsregler og færdselsregler i naturen (ingen færdsel på dyrkede arealer, ingen cykling uden for veje og stier, ingen henkastning af affald)
  • Vis hensyn til folk i møder på jeres vej.

silkeborg

Checkliste:

• Personligt udstyr
  • Fællesudstyr
  • Vandflaske
  • Plastiklomme
  • Løbesko
  • Skriveredskab
  • Idrætstøj
  • Telefon (med internet)
  • Håndklæde
  • Snaks (chokolade, müsliebar, frugt)
  • Badetøj (ved enkelte poster kan man blive våd)
  • Lille rygsæk til ting og sager
  • Cykel

Pris: Gratis

Hvornår: Lørdag d. 16. juni 2018 kl. 10:00 – 15:00

Hvor: Røsnæs Skole, Røsnæsvej 304, 4400 Kalundborg

SU: d. 9. juni 2018

Tilmelding:  Til Johannes Ravn på SMS, 22 61 08 09 eller johannesevaldravn@gmail.com

Vi garanterer en dag, I sent vil glemme!

Håber vi ses!
Mvh. Friskolen På Røsnæs