Friskolen på Røsnæs søger lærere pr. 1. august 2018

Vil du være med til, at starte en helt ny friskole med fokus på udeskole, høj faglighed og trivsel for alle?

– så er vi måske den friskole du søger.

Friskolen på Røsnæs er en nystartet friskole, som åbner dørene op for sit første skoleår pr. 1. august. Der starter mere end 100 elever fra 0.-7. klasse, og ambitionen er, at vi om 2 år har ét spor fra. 0.-9. klasse, med ca. 18 elever pr. klasse.

Friskolen er lige nu en folkeskole, og vi vil videreføre værdierne omkring udeskole og et inkluderende miljø med trivsel for alle.

Vi har et veluddannet personale, der alle brænder for, at friskolen skal blive en succes. Vi har en engageret skolebestyrelse, som de sidste 2 år har ligget vandret for, at friskolen nu er en realitet. Ligeledes har vi en støtteforening, der med aktiviteter bidrager til fællesskabet.

Kvalifikationer
Du er en erfaren lærer som ønsker, at undervise på et fagligt højt niveau og integrere udeundervisning og bevægelse i dine fag.

Du er:

• Faglig dygtig og dit engagement smitter af på dine omgivelser
  • Anerkendende og motiverer eleverne til at yde deres bedste
  • Tydelig i din kommunikation med elever, forældre og kollegaer
  • Positiv af natur og skaber en god, uformel stemning

Vi søger lærere, som kan undervise i eksempelvis:

• Indskolingen: Dansk, Engelsk, Religion, Musik og Idræt.
  • Mellemtrinnet: Tysk, Engelsk, Religion, Musik, Idræt.
  • Udskolingen: Dansk, Tysk, Engelsk, Idræt.

Har du en anden fagprofil, så hører vi også gerne fra dig.

Vi tilbyder:

• En friskole med et dygtigt, engageret og samarbejdsvilligt personale i et uformelt læringsmiljø
  • En friskole med et tæt skole/hjem samarbejde
  • En hverdag hvor du har mulighed for, at være med til at udvikle vores nye friskole
  • Udeskole hvor teori føres ud i praksis
  • En placering på det naturskønne Røsnæs

Vil du høre mere om stillingerne og eventuelt aftale tid til en rundvisning, så kontakt skoleleder Jakob Søborg på 40569791.

Du kan læse mere om skolen og vores værdier på www.friskolenpaaroesnaes.dk

Send din ansøgning og relevante bilag på kontor@friskolenpaaroesnaes.dk

Ansøgningsfrist er den 11. maj 2018. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt løbende.

Ansættelse sker i henhold til “fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og lærernes centralorganisation”.