Vi har et stort ønske om at åbne en naturbørnehave

På Friskolen på Røsnæs har vi et stort ønske om at åbne en naturbørnehave

Vores vision er, at børnehaven vil få base på friskolen, hvor der også tidligere har været en børnehave, og hvor vi derfor har faciliteter der matcher en børnehaves behov. Børnehaven vil desuden gøre brug af alle de skønne naturområder, der omgiver os. Vi regner med at forældrebetalingen vil være godt 2000,-

Vi kan starte børnehaven op ved ca. 10 tilmeldinger og en mindre egenkapital, som vi i øjeblikket arbejder på at fremskaffe. Når tilmeldingerne og egenkapitalen er på plads, kan børnehaven åbne 10 uger efter.

Vi skriver derfor for at høre, om du/I ønsker at opskrive jeres barn til den kommende børnehave?

Vend gerne tilbage hurtigst muligt til skoleleder Jonas Vad på 2420 0793 eller på skoleleder@frpr.dkeller til Philip Trannerup bestyrelsesmedlem på 5048 9023 eller på philiptrannerup@hotmail.com, hvor I angiver, om I er interesserede, og hvornår jeres barn vil være klar til at starte i en ny naturbørnehave.

Kender I andre forældre, som kunne have interesse i at opskrive deres barn/børn til en naturbørnehave på Røsnæs, så giv meget gerne denne besked videre.

Bestyrelsen ved Friskolen på Røsnæs